»V naši predstave iz parka preženejo vrane iz njihovega parka. Preženejo jih hudobne roke, uta, oči, se pravi gre za simbol za ljudi. Iskati jih gre psiček, ki jih zares tudi najde. Vrane se vrnejo pod pogojem, da iz tega, kar jim je naredilo nekaj slabega, se pravi palice, nastane nekaj novega.«
»Vsak dan sem šel mimo avtobusne postaje, na kateri je bilo od 15 do 20 otrok in vsak je imel v roki telefon s spuščeno glavo. Ne pogovarjajo in ne igrajo se več, in to nas bi moralo skrbeti. Zato sem se odločil, da vsaj pred ljudske šole postavimo nekakšen zaščitni zid in rečemo: 'Tega mi tukaj nočemo.'«
»V šolah se ukvarjamo s tem, da otroci v prostem času ali takrat, ko so doma, preveč uporabljajo mobilne telefone, potem pa v šole pridejo z motnjami. Opažamo, da je teh motenj vse več: vedenje, težave z avtoritetami, z razvojem možganov.«
»O tem lahko samo sanjamo in tu je tudi ena simbolika, da nekdo meni, da slovenščina ni nič vredna. Plače bi morale biti veliko večje, slovenščina bi morala biti atraktivna.«
»Šestnajsti člen manjšinskošolskega zakona za Koroško predvideva, da je treba prijavljene otroke poučevati v približno enaki meri v nemškem in v slovenskem jeziku. Zdaj pa smo dobili nov učni načrt, ki za slovenščino kratko malo predvideva dve uri manj na teden kot za nemščino.«
»To je ravno v času, ko govorimo o tem, da bi radi povišali kakovost in tudi izsledke dvojezičnega pouka, seveda kontraproduktivno. Želimo si, da se to spet popravi. Do tega je prišlo zaradi tega, ker je angleščina postala zdaj obvezen predmet v naših predmetnikih, in na to so očitno pozabili.«